PelinOuzhan ben memnunum açıklayıcı ve net bir doktor..ayrıca iş bitirici dikkatli.
Orda baska doktorada gittm ben memnun kalmadım cok sakin herseyi sana bırakıyo sevmiyorum ben öyle🤣 bi tahlil icin gittm oydu buydu derken sabah 9 dan öglen 3 e kadar hastane kaldım o sırada Kadriye hanım bile 2 defa yanıma geldi siz niye bekliyosunuz diye