Busrasefa canım gittim doktora bugün Harika ben çok beğendim . Asla beğenmeyen biri olarak 😂 içime çok sindi dogumhane odaları heryeri gezdim . Hastane tertemiz hemşireler falanda baya ilgiliydi. Medikal muhasebeyle de detaylı konuştuk genel anlamda memnun kaldım ☺️