Bende bu durum vardı karın yine normalde kollarda ve bacaklarda çok oluyordu bir ton test yaptık bir şey çıkmadı şükür ama doktor kan ilacı vermişti onu kestim bide kefir çok çok içiyordum onu da bıraktım kendiliğinden geçti. Kullandığınız bir ilaç yada vitamin varsa kesin bence bu aralar yediğiniz bir şeylerde dokunmuş olabilir. Tabii ki yinede test yapın…