yumamiii Anneadayi0404 duş alman bir şeyi değiştirmez eğer kolestaz değilse gerildiği için kaşınıyor hemen yağ sür ya da krem çok iyi geliyor ama doktora görün kolestazsa bebeğe bile zarar veriyor.
Anneadayi0404 yumamiii dün gittim bişey çıkmadı doğuma 3 gün kaldı ayaklarımda baya ödem vardı onlar indi acaba ödemlerim indiği için mi oluyo böyle
angel4545 Anneadayi0404 vücut gerildiği için kasiniyo kasimamaya çalışın kasindikca daha da kasiniyo çünkü nemlendirici v.s. surun
Anneadayi0404 MyBabyy_ doğuma son günler ya belki omdan benimde karnım bacaklarım kollarım felan yara içinde karnımdan korkuyorum kaşıdıkça sızı giriyor oda canımı acıtıyor ve bebek hareket ettikçe kaşıdıpıö yerler daha çok geriliyor ve daha çok acıyor
Anneadayi0404 elfoo sinek ısırığı kaşı kaşı geçer bu geçmiyor üstelik heryerim kaşınıyor doğumuma 3 gün kaldı resmen ama dayanamıyorum ne zaman geçiyor sanki nede bu kaşıntı karnımı aşırı kaşıdığım için sızı giriyor yanıyor resmen offfff
Anneadayi0404 Damlagulll ama felaket kaşınıyor doğuma 3 gün kaldı ne doğum oluyor ne kaşıntı gidiyor mahvoldum bildiğin ya
GulserenKY Anneadayi0404 Karaciğer enzimlerim çok yükselmiş o kasintiya neden oluyormuş. Ondan gittiğim gün yatış yapıldı diğer gün doguma alındım