Cansuumesee Gulika_08 19 haftalık gebeyim 3 haftadir kasintim var vucumdumda yaralar cıkti bugun daha yeni cildiyeye yer buldum gittim uyuzsun dedi doktor 😭 ve hastaligi bulastiranda kayinpederim uyuzken bize soylemedi eve geldi gitti bulastirdi sinirden aglicam o derecedeyim
Cansuumesee Gulika_08 bugun basladik 3 tane krem losyon karisik verdi bakalim ne zamanda duzelecek ins tez zamanda biter
Aysukuzey06 Gulika_08 sizi korkutmak istemem ama 35.haftamdan beri kasiniyorum 1 bucuk ay önce dogum yaptim. Heryerim minik minik yaraydi ellerim kollarim bileklerim bacaklarim… cildiyeye gittim birseye benzetemedim diyerek nemlendirici yazdi gonderdi sürdüm ise yaramadi. Bebegim dogdu ondada minik minik kabarciklar sivilce vari seyler cikmaya basladi meğer uyuz olmusum cocugada gecti. Her türlü tedbirinizi alin. Ellerim bileklerim deyince uyarmak istedim. Bendede oyle sisip sisip kasiniyor. Biranda bir yerim sisiyor kasinmaktan mahvoluyorum.
Gulika_08 Aysukuzey06 Bende uyuzdan şüpheleniyorum umarım değildir çok korkuyorum😞 Anne karnında bebeğe geçıyor mu hiç duymamıştım
Aysukuzey06 Gulika_08 anne karnindan degilde dogduktan sonra temasla gecmistir muhtemelen. Ama ilginc olan yani nerdeyse 3 aydir kasinmama ragmen 6 yasindaki oglumla esime gecmedi. Benle bebekte var sadece
Aytac27-07 Gulika_08 cildiye git canım,ben 2 ay çektim kaşıntıyı ama 2 günde bitti doktorun verdiği kremle,,sende git,,benim kaşınıp kabarıyordu ama sulu değildi kabuk gibi oluyordu,,senin suluysa eyer belki de sulu egzama olabilir
Gulika_08 Aytac27-07 Haftaya pazartesiye ancak randevu alabıldım bir aydır çekiyorum inşallah dediğiniz gibidir uyuz olmasın da öbür türlüsünü atlatırım inşallah😔🤲🏽
Gulika_08 Aytac27-07 Benimki de kabuk bağlıyor kaşındıktan sonra sulu değil küçük yerlerde fazla yok ama tek tük var
Ezgiosmn Gulika_08 Allah yardımcın olsun inşallah gerçekten uykunu etkiliyor normal hayatını etkiliyor bu kaşıntı durumu inşAllah yoktur bişey biraz unutmaya çalış doktoruna kesinlikle danışmalısın daha fazla yorucu olmasın senin için😢
Gulika_08 Ezgiosmn Evet gecem gündüzüm kalmadı ne uyku ne bişey😔 İnşallah en kısa zamanda atlatırım Allah razı olsun umarım kötü bişey çıkmaz ilaçlarla geçer🤲🏽😢
Aysukuzey06 Cansuumesee hamileyken allerset ile Excipial lipo nemlendirici krem yazdi. Uyuz oldugumuzu ogrendigimde kükürtlü sulfürlü krem hazirlattık eczaneye 3 gün onu kullandik.
Cansuumesee Aysukuzey06 Doktor bugun bunlari verdi banada kukurtlu sulfurlu kremi nasil kullandiniz eczaneye gitsem hazirlarlarmi acaba
Aysukuzey06 Cansuumesee ben emzirdigim icin bana ve bebege doktorun yazdigi receteyi eczaneye verdim onlar hazirladilar. Icinde yüzde bilmem kac vazelin sülfür kükürt falan var hangisinden ne kadar koydular bilemiyorum cildiye yazdı. Wilkinson diye bir krem varmis kokusu cok agir olan aninda etki ediyormus ama emzirme döneminde kullanilmadigi icin ben kullanamadim siz belki kullanirsiniz uyuzun kesin çözümü diyorlar. Ayrica eczaneden Koza markalı kükürt sabunu aldim duşta sürüyorum biraz iyi geldi sonra ihlamur kaynattim bebegede kendimede surdüm suyundan. Beyaz sirkeyle vucudumu siliyorum. Sende deneyebilirsin bunlari. Ayrica eczaneye kükürtlü sülfürlü karisimdan isteyebilirsin uyuz oldugunu hamile oldugunu soyleyebilirsin onlar ona göre karisimi hazirlayabilirler dene sansini bi bakalim. Gecmis olsun insallah kurtuluruz biran evvel