Cansuumesee ben emzirdigim icin bana ve bebege doktorun yazdigi receteyi eczaneye verdim onlar hazirladilar. Icinde yüzde bilmem kac vazelin sülfür kükürt falan var hangisinden ne kadar koydular bilemiyorum cildiye yazdı. Wilkinson diye bir krem varmis kokusu cok agir olan aninda etki ediyormus ama emzirme döneminde kullanilmadigi icin ben kullanamadim siz belki kullanirsiniz uyuzun kesin çözümü diyorlar. Ayrica eczaneden Koza markalı kükürt sabunu aldim duşta sürüyorum biraz iyi geldi sonra ihlamur kaynattim bebegede kendimede surdüm suyundan. Beyaz sirkeyle vucudumu siliyorum. Sende deneyebilirsin bunlari. Ayrica eczaneye kükürtlü sülfürlü karisimdan isteyebilirsin uyuz oldugunu hamile oldugunu soyleyebilirsin onlar ona göre karisimi hazirlayabilirler dene sansini bi bakalim. Gecmis olsun insallah kurtuluruz biran evvel