Kelle0129oekd geçmiş olsun dikişin tertemiz ve çok güzel dikilmiş. Cilt altında ödem olmuş gibi duruyor büyük ihtimalle sezaryen öncesi de cildin sertleşmiştir. Zamanla geçer kafana takma bunu. Önemli olan dikiş yerinden akıntı, kızarıklık, koku olmaması