9 günlük taze anneyim ama şimdiden taktım göbeğim var evet normal 4,5 aya kadar olacak ama şimdiden yapmam gereken şeyler varmı acaba rahim toparlayıcı korse kılot var alsam işe yarar mı? Kızlar birde göbeğim var ya dikişlerim normalde estetik ama dikiş bölümünde ödem ve şişlik var çok tuhaf doktprum normal demişti ama bugün sanki daha şişmiş korkmaya başlıyorum bu da normalmi ya affedersiniz kılot bile giymiyorum göbek aşağı düşmüş dikiş de göbeğin altına girmiş