Kelle0129oekd ayse_124 yok ilk Gebeliğim de sezeryan oldum araya 1 yıl girdiği için zorunlu oldum artı yüksek tansiyon kan pıhtı oluyordu bende erken doğum riski de vardı 37 haftalık oldum
Kelle0129oekd __mom1 __mom1 teşekkür ederim evet doktprum çok sağlam bir doktpr Du 2 gebeliğim de kendisini tercih ettik eşimle
Kelle0129oekd Allahkahretmesin1 benimki göze batıyor ya eşim görmeyi istedi ona bile göstermedim göbek te olunca çekilmiyor söylediklerini uygulayacağım inşallah düzeliriz
Allahkahretmesin1 Kelle0129oekd ben posta göre yorum yapmıştım ama aşağıda fotoğraf atmışsın onu yeni gördüm öyle bir şey yok bende ne olduğunu da bilemedim bir doktora görün bence
Egemenveannesi Kelle0129oekd korse kullan kesinlikle Bn ilk gebeligimde aldığım hepsini pehriz ve korse yle vermiştim ve günde 4 litre suyu kesin içiyordum saframda taş olduğu için