Limeekce minibebisim ben 66 ile hamile kaldım 4 aya kadar 4 kilo vermiştim midem bulanıyodu ne zamanki bulantım kesildi 66ya geldim o da işte 4. 5. Ayda oldu şu an 33 haftayım ve kilom 74
minibebisim Limeekce belli bi dönemden sonra çok yeme isteği oluyomuş sanırım o dönemde ben de kilo alırım muhtemelen 🤭
Limeekce minibebisim ben hiç tarlı çikolata sevmem bir tek çay da şeker severim ama son zamanlarda şunu fark ettim eskiden 1 kaşık şeker atıyorsam şimdi 2 3 atmak istiyorum. Bakmayın ben aslında bu kiloyu bile almazdım ama sabaha kadar oturup film dizi izliyorum geç saatlerde yiyip yatıyorum ev de iş bile yapmıyorum dışarı çıkmıyorum tansiyonlarım çok düşük çünkü ayağa kalkınca başım dönüyor 😂 bu kiloların sebebi bu yüzden sanırım ye yat olarak geçti 8 ay
NareHaci Bende 23 haftadayım daha hamile kaldığım kiloda bile değilim. İlk 14 hafta 5 kilo vermiştim onun 4 kilosunu aldım. Çok kilo almak gerekmiyor zaten bebiş iyi olsun yeter
emine568 minibebisim hadi gecmis olsun o zaman😂😂 her insanin bunyesi bir olmaz herhalde ya kisiden kisiye gore degisebilir
Nhlhmz11 minibebisim ben ilk üç ayda 3-4 kilo arası verdim, sonrasında da 37 haftaya kadar 26 kilo aldım 😇 37 de doğum yaptım , şuan kızım dört buçuk aylık oldu ve benim sadece beş kilo falan fazlam kaldı o da çok belli değil
Goksu2023 minibebisim 20.haftadan sonra bir anda aldım şuan 28+3 üm toplam 8 kg aldım doktorum diyetisyene yolladı yani 8 haftada 8 kg aldığım için
nefessmommm minibebisim sanırım hamileliğin biraz zor başlamış canım kilo verdiysen bulantılarım kusmanda vardır diye tahmin ettim ama 20′den sonra kesin alınıyor hiç kafana takma sağlıkla gelsin bebişler
minibebisim nefessmommm eveett o kadar kötüydü ki, daha yeni yeni kendime geliyorum 🥲 düzelicez inşallah 🤭
Nhlhmz11 minibebisim 🤣🤣🤣 60 dim 56 ya düştüm, 84-85 arası da girdim doğuma ama üç hafta erken , tam 40 haftada girseydim 30 alırdım 🤣
minibebisim Nhlhmz11 neeeee ahahhaahhaa şu an aşırı korktum daha bişey yemicem 😂😂😂 yuvarlanarak giderim doğuma hahahahaha