Funwooden sayfasında yaptırmıştım bende çok memnun kaldım, takı yastığı olarak da esilaaaksesuardan tulumla birlikte yaptırmıştim ama kesinlikle tavsiye etmiyorum, hem dikisleri çok kötüydü hemde tavır olarak hoşlanmadım, bir takı yastığının bile dikislerinde sıkıntı vardı hatta bunu yazdım kendilerine, geri dönüş yapicaz dediler ama yapmadılar.