Hdemir1618 Atlassmomm 1550 ye yaptırdım 50 adet kutulu mum,74 adet çikolata,kapı süsü,yastık ve beşik için de dönence hediyeli temmuz ayı sonuna kadar geçerli bir kampanyaymış
Cey_Cey_ yasolinko ay inşallah ulaştırırlar canım sen sıkıştır 🙈 korkutmak istemezdim valla bide herkes gebe😅 ama kendimde korktum inşallah bir sıkıntı olmaz
__mom1 Hdemir1618 orası çok büyük ben gidince kafam karışıyor bi de eşim gezmek istemiyor sıkılıyor özel önerdiğiniz dükkan varsa oraya bakayım
Hdemir1618 __mom1 bende zaten uğraşmamak için instagramdan yaptırdım 🙈 ama eğer uğraşacak gücüm olsaydı kesinlikle oraya giderdim . Eşim olmadan erkekler hep aynı hızlı olsun derdindeler 😂
Sevgi21 yenibirannis Kapı süsüm makromenisa Tulum bonet nakış sepeti Hediyeliklerim ala işler (kapı süsü yapiyorlar) Hepsinden çok memnun kaldm🥰
cileklipastasever yenibirannis gokkusagiiatolye diye bir sayfadan makrome yaptirdim cok cok guzel yaptilar saolsunlar . cikolata konusunda nete guvenemedim pek cogu firma hazir madleni susluyor(pelit markaymis kullandiklari) bulundugum sehirde cikolatacidan siparis verdim hatta taze olsun diye dogum yaklasinca yapalim dediler kendi uretimleri
HTC-CR yenibirannis instgramda baby lüks diye bi sayfa var oraya yaptırdık güzel geldi, bakabilirsin istersen 🌸
Vildantas yenibirannis maalesef çok dolandırici var bende magdurlardan biriyim ama güvenilir bi sayfa buldum bebeğime oradan yaptirdim istersen söyleyebilirim 🙏🏻yasal ve vergiye tabi bi sayfa