Gizemmiray35 Sudeeee benim 3. gebeliğim birde hamileliğim ilk haftalarında gittiğim doktor ilk günden söylemişti 15 inde alırım dedi doktordan doktora değişiyor bu gittiğim net bişey söylemiyor inşallah bu ay söyler