MerveSoner45 ayse_124 ilk sezeryan olunca ikincide mecburen oluyor ben ikinciye normal istedim çünkü arada 12 sene var olabilir ama devlet hastanesi olduğu için yapamayız burda dedi
MerveSoner45 ayse_124 bişey anlamıyorsun ki kesiyorlar biçiyorlar bebeği veriyorlar 😀 sonrası ilk kalkış zor oluyor biraz yürüdükçe alışıyorsun 1 haftalıktım evimi sildim süpürdüm temizlik yapmiştim
Medine_yasar05 ipek-karadag80 5 ci sezaryanim olacağım cnm ondan dolayı çok bekletmek istemiyorlar ve yüksek tansiyon hastasıyım
ipek-karadag80 Medine_yasar05 Hım anladim sizin baya olmuş 5 miş Rabbim kolay doğum nasip etsin insAllah bizelere de dua et