gizemm0_ Kızlar 15 ağustosta doğumum var aşırı sabırsızım zaman geçmiyor sizler napıyorsunuz nasıl gidiyor🌸🤍
Yrgnnnnnn gizemm0_ 1 - 3 ağustos arası bizimde inşallah 😍 bana da hiç geçmiyor zmaan artık kavuşalım Kuzumla istiyorum
Youngmotherr gizemm0_ 25 temmuz son 10 🤍 eğer gelişimi güzel giderse belki bekletiriz dedi doktorum ama bakalım
Medine_yasar05 Yrgnnnnnn kaç haftalık hamilesin cnm bende bu ayın 18 de gidecem kontrolüm var benimde 37 haftalıkken alacaklar şuan 34+4 günlük olduk tahminen benimde temmuz sonu yada Ağustos 1veya 3 gibi olur
Yrgnnnnnn Medine_yasar05 36.0 olduk bugün bizde 😍normalde 31 temmuz du doktor yıllık izne çıkıyor 1 ağustosta dönüyor bebeğim de zayıf biraz beklesin az daha dedi 😂
H_a03 27 Temmuz da tam 38 oluyorum doktorum 38 içinde alırız dedi ama gün vermedi 27 28 gbi almazsa Ağustos 1 gbi alınır kesin
Bebetlm gizemm0_ spinal olmayı düşünüyorum bende ama korkuyorumda biraz ameliyattan sonra baş ağrısı vs kalıyor diyorlar 😥
Gizemmiray35 gizemm0_ kaç haftalıksın canım şuan ben 34 haftalığım 20 25 gibi alırım dedi daha net tarih vermedi merak ettim
Gizemmiray35 Sudeeee benim 3. gebeliğim birde hamileliğim ilk haftalarında gittiğim doktor ilk günden söylemişti 15 inde alırım dedi doktordan doktora değişiyor bu gittiğim net bişey söylemiyor inşallah bu ay söyler