gudmorningbeya Pekii oğlumun 37 de doğma şoku😂 2. Doğum birinci doğumu takip eder derler kızım da öyle mi doğar acaba çok heyecanlı
Pekii gudmorningbeya bilmiyorum ki ben de merak ediyorum benim de kızım tam 38+1 de doğdu şimdi ikinci hamileliğim bakalım bu minnoş kaç haftalıkken doğacak 😅
NViran Bende 78 gün kaldı normalde 99 dan sonra çabuk geçiyor diyorlar ama bana daha yavaşladı gibi geliyor çok sabırsızlanıyorum kızımı kucağıma almak için rabbim herkese hayırlı sağlıklı doğum nasip etsin inşallah