Buse4175 Eskiler de hep öyle der kız 9 aylık olunca erkek 9 ayı 10-15 gün geçince doğar derler de ben pek inanmıyorum ya kuzenimin 3 oğlu var üçünü de 38-39 olduğunda doğurdu hiç biri 40 haftayı beklemedi 😅 canları ne zaman isterse sağlıkla gelsin de minnoşlar 😅