Pekii Buse4175 sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻🥰 benimki de yüzünü gösteriyor altını göstermiyor poz veriyor bize 😅
Pekii gudmorningbeya bilmiyorum ki ben de merak ediyorum benim de kızım tam 38+1 de doğdu şimdi ikinci hamileliğim bakalım bu minnoş kaç haftalıkken doğacak 😅
EdaDeyis yenibirannis aa nasil 73 gün kaliyor o zaman sistem mi yanlış hesapliyor ne ,🤔 neyse canim sağlıkli bir şekilde gelsinler de ne şekilde olursa artik ☺️💐