Blackkcat evet canım daha buyuk olmalıydı ama gec dollenme olmus sanırım. Doktorum acil doguma gırıcektı cok bısı soylemedı. Sadece 3 4 haftalık dedı. Yarına kalp atısı ıcın cagırdı. Bakalım yarın yıne sorucam uygulama da baska hafta cıkıyor sızın baska dıye. Gecen hafta gıttıgımde kese gozuktu. Guzel yerlesmıs dedı. Insallah yarın o piti piti atan kalbını de gorurum☺️