Esra_ayce Blackkcat evet gittim doktora bugün 5+0 şuanda kese göründü elhamdulillah 😊 sağlıklı görünüyor dedi sadece tiroit değerim sınırda çıktı ona ilaç verdi onun dışında problem yok 2 hafta sonra kalp atışı için gidicem 😊
mombarbie_ Blackkcat benim sat 26 mayıs düzeltilmiş tarih düzensiz regl olduğum icin şubat sonu gibi dogururum herhalde mart başına sarkarmı bilemiyorum bugün tam 8 haftaligiz 🥰🍓
Ozgemetin2015 Blackkcat 2 gün önce 2300 dü bugün baktırdım 4400 olmuş herşey yolunda şimdilik çok şükür doktora haftaya gidicem direk kalp atışı duyarım inşallah 🥰 sizin sonuçlar nasıl? Sağlıkla kucağımıza alalım 🥰
Blackkcat Ozgemetin2015 sağlıkla kucağınıza almak nasip olur inşallh,sonucum yeni düştü e nabıza 3244müş
Rbnn95 Kızlar günaydın ☀️ Dün doktor kontrolüm vardı. Sat a göre 7+0 kese ölçümü ile de uyumluydu. Ama dün kese ölçümüm 6+4, bebeğin ölçümü ise 6+2 çıktı. Kalp atışını da duyduk. Biraz geriye gitmiş mi oluyor nasıl oluyor bunu yaşayan var mı?
Blackkcat Rbnn95 ilk haftalarda olabiliyor canım hatta sonradan bile olur geriden gelme ileriden gitme,canını sıkma kontrollerde hayırlısı olsun inşlallh