Esra_ayce Merhaba hamımlar 🌸 benimde 8 hazirandı son adet başlangıcım. Teste silik çıktı kan verdim 7.42 çıktı 4 gün sonra 94 çıktı salı randevum var doktora gidicem allahın izniyle. 🌸 bende mart annesiyim galiba 😍
serifeaslan01 Hu huuu merhabalar bende Mart annesiyim inşallah henüz kan vermedim teste pozitif gördüm erken kan vermek istemiyorum sizce ne zaman gideyim
Blackkcat serifeaslan01 bende hala kan vermedim adet günüm 20hazirandı bugün kan vericem bakalım ne var ne yok:)
Esra_ayce serifeaslan01 kanda çıkar büyük ihtimal istersen bi kaç gün daha bekleyip öyle gidebilirsin tabi dayanabilirsen 😊
serifeaslan01 Esra_ayce ya benim son adet tarihim 19 Haziran uygulama dört haftalik diyor ama ben hesapllayinca beş çıkiyo anlamadim
serifeaslan01 Ozgepir bence iyi bir değer inslaah çok güzel ilerler ben haftaya gidicem kan vermeye ya
Tessd serifeaslan01 Kan vermek için beklemeseniz daha doğru bence değerin iki günde bir ne kadar arttığı önemli bir ayrıntı çünkü. Allah korusun her şey olabilir. Doktor randevusu ertelenebilir daha ama kanı bence verin
Lumlum Blackkcat bizim mart 5 gibi olacak doğum sanırım :) yani sata göre öyle gözüküyor tabi öncesi sonrası da olabilir:)
Lnxirem Merhaba bende allah nasip ederse mart ayı annelerinden olacağım kontrole gittim 6 haftalık gibi gözüküyor dedi. Kalp atışını duymadım daha gösterdi doktor minik noktamı