Ozgemetin2015 aaa gerçekten mi😍hayırlı olsun canım diğer kese için de bekleyin bakalım inş küçük diye gözükmemiştir bebe belki gelişir,benim bundan önceki hamileliğimde de oldu ama sonradan kiste dönüştü kese oluşamamıştı bile sende oluşmuş belki de küçüktür henüz