
Kesemiz 5+3üm aslında sata göre ama 6+2 yazıyor,erken döllenme olmuş olabilir dr sağolsun açıklama yapmıyor devlet hastanesi🫠neyse genel tahliller yapıldı,kalp için kendi dr giderim bir de perinatolojiye gidecekmişim riskli gebelik diye(2kez previalı hamilelik yaşadım)