Merhaba, 8+2 ile bende varım:) 6 haftada bebeği gördüm ve kalbi duydum, sürekli ağrım oluyor 20 gün raporluydum ama raporum bitti simdi is basi yaptjm bel ağrısından duramıyorum. İşim masa başı diye doktorum da pek riskli görmüyor ama halim perişan 😄