Merhaba 🌸 21+6 dan selamlar 🤗 benimde doğumum 18 Kasım görünüyor ama tabi sezeryan olacağı için onu pek saymıyorum 😍 bu benim ikinci gebeliğim iki erkek annesi olacağim bu bebeğimde erkek ismini çınar Ege koymayı düşünüyoruz abisinin isteği üzerine birde 5 yaşına girecek abimiz var😇 alışverişe başlamadım 6-7 aylık olmasını bekliyorum hastane çıkışı kıyafeti kapı süsü normal süs yaptircam geri kalan abimizden dolayı var kıyafet vs küvet falan alacağım şeyler az olacak yani , hareketlerine gelirsek çok net hissediyorum hiç durmuyor sağlıkla gelsin hepsi👶🏼