gunesinannesi_ bende Kasım annesiyim İnşallah :) 20+5 haftalığız kızımla. Bebek arabası, park yatak kıyafetler emzikler alındı. Küvet takımı alındı. Odası da alındı :). Bakım ürünlerimiz ve hastane cıkısı ve biraz daha kıyafet almam gerek. 4 kilo aldım suana kadar. Çok hareketli çok erken haftalardan beri hareketlerini hissediyorum kızımın. Adını da Duru düşündük 🤍