gunesinannesi_ 18 haftalık olduk 2.hamileliğim doğum inşallah 29 kasım sezaryen olacak kızım oluyor ismi Elisa olacak alışverişe daha başlamadım çok eksiğim yok çünkü ilkten çoğu büyük parçaları var hareketlerini 15 haftadan beri hissediyorum 😊
Bebegen
Kozabebe
Evsenbebe
Ugurlubebek
Enucuzbebekmarket
Cildirins
Arti.bebe
Miniminihersey
Bebecimo
Bebedayy
Alpbebecom
Trendyol satıcı mai perla
Binbirbebek
Melonbebe
Giy_ink
Vosvosbabyy
Bandcomtr
Nakkasgomlek
Neselibebeklerimiz
Aysegul_susleme
Tostosbebecom
Minicity
Minikonsept
Humabebe
Kiwikido
Jammybaby_tr
İlkim_bebe
Bebeqon dal almıştım
Oğlumun oda takımını denimobi sayfasından almıştım kızımın odasını da noktabebeistanbul sayfasından alacağım bim, a101, şoktan aktüel takip edip küvet va almıştım ebebek, civil ve amazondan indirim bakıom oğlumun halısını perdesini avizesini tinybabyconsept sayfasından almıştım kızımı da ordan alacağım 😊