beyzacmvrc işte bak sezeryan gerçekten zor cok zor hemde insan bebeğine bile bakamiyo bak senin dört saat sürmüş bide beni düşün iki gündür hastanedeyim çok yıprandım dün sababtan beri hala aynı bir cm santim tek açılmam War ve ilerleme hiç yok zaten bende bıraktım artık yürüyüşü felan ebede dinlen uzan açılma olacahini sanmıyoruz dedi suyum gelmeseydi eve giderdin dediler hatta yarın sabah gelirdin dedi
Nst çektik şimdi sıfır sancı hiç yok bksuna sabaha bekledik keşke sezeryana tamam deseydim son görüşmede
Bu arada sezeryan hangisi belden assahi uyuşma oluyor genel dediğiniz komple mi uyutuyorlar hangisi daha iyi sanırım ben belden assahi olanı olacağım ablamada öyle yapmıştı doktor