Dün sabahtan beri suni takılıydi alttan verildi bu sabah yeni sancım basladi anlamıyorum ki millet suni alınca sağa sola saldırıyor bende hiç sıfır yani bu gün yeni yeni sancılarım 109 lari buldu ama sabahtan beri bir santim tek açılma ilerlemiyor 28 saaten fazladır da bebeğin su gelişi War suyum akıyor sızıntı şeklinde dokyor bjrkac Saat sonra tekrar konuşalım dedi olmassa sezeryan dedi bebek 28 saate kadar doğması lazımmış suyum geldiği için oda çünkü enfeksiyon kaparmis çok üzüldüm moralim çok bozuk sezeryan çok mu kötü karnımda hep dikis izi olacak