Prensesannesi14 Bende kendi kendime normal planlamıştım merdiven çıktım pilates yaptım ama çatı muayenesi olunca sezaryene dönmek durumunda kaldık ve ben korkudan iki hafta kendime gelemedim yediklerimi çıkarttım ameliyat günü kurbanlık koyun gibi bakıyordum insanlara ağladım korkudan o kadar büyük bir şey gibiydi benim için fakat sezaryen olduktan sonra bu kadar mıydı dedim çok çok kolay geçti hemen toparlanıp eski hayatıma döndüm lütfen korkma korktuğunda beni de düşünebilirsin valla ben yapamazdım yapmasam çok güzel bir doğum olsun ve küçük kuzunla sağlıkla kavuşun💕💕
Ay doğum gerçekleşmiş ben görüp yazana kadar Allah analı babalı büyütsün sağlıklı uzunca ömrü olsun inşallah 🙏🏻🌸💕