Ozlm555 yumurtlama takibi yapıyorsanız dediğiniz gibi hemen gidin ama yapmıyorsanız biliyorum zor ama 1 hafta falan bekleyin şuan benim gecikmemin 7.günü ilk defa oluyor 2. Günü çok silik çıktı 4. Günü dayanamadım kan verdim negatif çıktı çok test yaptım sonrakiler hep negatifti hala beklemedeyim ve durduk yere üzüldüm beklentiye girdim hakkımızda hayırlısı olsun en güzel yakın zamanda bebişiniz sizinle olsun 💕🌸