Ozlm555 bende adet oldum ve çok sancı çekiyorum özellikle 2 aydır bu şekilde anlamış değilim maalesef gerçekten yeni düşünmeye başlamamıza rağmen çok yıpratıcı bir süreçmiş olacak mı olmayacak mı diye ben ovülasyon testi alacağım bu ay onunla deneyeceğim bakalım ama moralim bozuldu baya