naneliseker_ Ben 21 haftayım, hep göbekten yaptim ama sertleşti artik yapamıyorum, bikac gun once instada bi doktor en etkili göbek, kol ve bacak yapmayın dedi, ablama doktoru bacağı asla önermemişti, bende dun kendi doktoruma sordum yapabilirsin sadece göbek daha konforlu kendi kendine daha rahat yapabilirsin dedi, mecburiyetten bir sure koldan yapcam cunku göbekten batıramıyorum artik siktigim ilaç sertleşip kaliyor bi bölgede