naneliseker_ ben başından beri koldan yapıyorum canım dirsekten 4 parmak ölc omuzdan 4 parmak ölc vur tabi havasını da al ben de havasını almadan yapıyordum şişiyor morariyordu ama öyle yapıyorum artık daha az morariyor bende 6. Haftadan beri aynı şekilde kullanıyorum şimdi 23 haftalık hamileyim bacaktan da yapanlar var ama ben kolayca koldan yapıyorum