Unukor naneliseker_ evet 13. Haftadan sonra kola geçebilirsin dedi doktorum sonra artık kollar da beze yapınca bacak. Şimdi sırayla her gün birine yapıyorum daha az morarma beze ve acı oluyor
eylulmihrasmom naneliseker_ 17 gündür hastanede yatıyorum 17 gündür koldan yapıyor ebeler. buna göre bence sıkıntı olmaz 😅
Tup-brey81 naneliseker_ merhaba bende hem coraspirin hemde oksapor kullanıyorum öncelerde koldan yapıyorduk hem cok morarıyor hemde cok acıyor daha sonra göbekten vurmaya başladım hiç acımıyor hemde kendi kendime yapabiliyorum daha rahat oluyor
dudaktan_kalbe25 naneliseker_ valla bnm giitigim prf dr yani millet bu adama taaa yurt dısından gelio illa ki bildigi vardır koldan dedigine göre🤣🤣
tubik7 naneliseker_ yok ilk aylar karından vurdum sonra herkes bi şey dedi koldan deneyim dedim bi haftada haşat oldu kolum şu an tekrar katından devam ediyorum
naneliseker_ tubik7 bende karin biraz hasat oldu koldayım. Tekrar karnıma geçerim orda acimiyordu kol daha acıttı
Busra-2001 naneliseker_ benim karnim daha fazla acimiati kolum acimiyo kolumun arka kısmına vuruyorum ben kasa denk getirmeden
Busra-2001 naneliseker_ ilk baslarda karnimdan denedim asiri morardi kolumdan vurdum 3 ay suan bacagimdan vuruyorum arada yine karnim ve kolumdada vurmaya devam ediyorum
naneliseker_ Busra-2001 bende arada karnıma geçeceğim ama şuan koldan devam etmeliyim. Koldan etkisi var mı doye pinpirik aldı 😀😀
Busra-2001 naneliseker_ aspirin kullanmiyorum sadece enox6000 kullaniyorum oda sabah ac karnina 1 igne
boymomyz naneliseker_ 25. Haftama kadar göbekten yaptım sonrasında kola gectim bazen bacaktanda yapıyorum 36. Haftamdayım herhangi bir sorun yaşamadım çevremde de yaşayan yok