5+5 hamileyim, 1 haftadır koldan başladım koldan devam ediyorum. İlk acilde yaptırmıştır, doktorum herhangi Bi yerden vurmami söylemedi o yüzden acil hemşiresi de karından vurabilirsiniz demediği müddetçe koldan vurun dedi. Koldan vuruyoruz şimdilik bakalım doktora sorucam karın acimiyo diye okudum :)