naneliseker_ Merhaba kızlar gobegim çok kötü morardı, şişti ondan kola geçtim. Yarın 12 haftakik oluyorum. İlk 3 ay göbek dedi doktorum. Nette şimdi okudum koldan iğne etkisi geç emiliyor doğru mu? Faydali midir acaba kolsa ? Vesvese aldı beni 🙃
Alizee naneliseker_ ben coraspin kullanıyorum tablet olarak. Günde 1 defa 150 mg ağızdan. Ama dr karından demişti ilk, ben kendime iğne yapamam dediğim için değişmişti
Hatice-6363 naneliseker_ merhaba bende iğne oluyorum ilk aylarda karnımdan vuruluyordum karnım büyüdü koluma geçtim bazende bacakdan vuruyorum doktoruma sor dum vura bilirsin dedi kol bacak fark etmez dedi
Sultannbstrk naneliseker_ ilk gebeliğim de kullandım doğuma kadar ama istediğim yerden vuruyordum doktorum bir şey dememişti
Busra-2001 naneliseker_ 14+4 haftaligiz 6000 8gne kullaniyorum doktorum vana hic illa karin gibi bi zorlama yapmadi kol bacak karin istedigin yerden vurabilirsin vurarken sık ki fazla morarma yamasin dedi sende oyle yap etini once elinle sık sonra yavasca igeni vur bitince hemen çıkarma 3 sn bekle biraz oyle vur (vururken etini sıkmaya devam et)
naneliseker_ Busra-2001 anladim teşekkürler. Koldan baya acıttı göbeğe göre.. ama mecburum Siz başından beri nerden yaptınız, coraspirin de kullanıyor musunuz beraber
Busra-2001 naneliseker_ ilk baslarda karnimdan denedim asiri morardi kolumdan vurdum 3 ay suan bacagimdan vuruyorum arada yine karnim ve kolumdada vurmaya devam ediyorum
Busra-2001 naneliseker_ aspirin kullanmiyorum sadece enox6000 kullaniyorum oda sabah ac karnina 1 igne
tubik7 naneliseker_ koldan yaptım bir ara mosmor oldu şişti ne çektim.. 23. Haftadayım karından yapıyorum korka korka .. doktor karın kol diye bi şey demedi ama bu gittiğimde soracağım
Busraaa1014 naneliseker_ Ben ikinci ayda geçtim kola acıtıyor ama daha az morariyor doktor sürekli değiştirebilirsin illa göbek olmak zorunda değil morardikca ister istemez degistreceksin dedi
tubik7 naneliseker_ yok ilk aylar karından vurdum sonra herkes bi şey dedi koldan deneyim dedim bi haftada haşat oldu kolum şu an tekrar katından devam ediyorum
elifcicek_07 naneliseker_ biz ilk aylar koldan da vurduk. Geç emilme diye bişey yok sadece koldan çok acıyor o kadar. Oksapar morartmak aslında yanlış yapıyor olabilir misiniz? Aynı yerlere denk getirmemeye çalışın iğneyi
naneliseker_ elifcicek_07 google amcada geç emilim falan yazıyordu bir an korktum :)) morarma normal mis vs. Dddi doktorum bilemedim ama baya hasar gördü 4.haftadan beri karından vurunca kola geçtim tedirgin oldum.