Dogasuwan hamileyken benim bebeğim de de çok sıkıntılar gördüler 28 haftadan sonra rutin kontrolümüzde bebeğimizin ölümcül bir hastalığı olduğunu da olsa pek yaşamayacağını söyledi doktorumuz. O gün acilen sezeryana alındım çünkü bende karaciğer enzim değerleri de çok yüksek çıkmıştı. Kafa çok büyük dediler. Dogum yaptım 1 hafta yoğun bakımda yattı sonra taburcu ettiler çok ağladım şimdi 3.5 aylik genetik test verdik sonuç bekliyoruz