Knergiz Nergiz Hanım bende bebeğimi aldırmaya meraklı değildim canımın şuan nasıl yandığını neler çektiğimi bir Allah bilir bir ben aldırmasam karnımda ölecekti, yada bir ihtimal doğarsa 1 yıl yaşayıp ölecekti. Sizden ricam Edward Sendromuna internetten bakmanız 2 gündür hastanedeyim ve bebeği ilaçla düşük yaptırıyorlar hem canım yanıyor hem kalbim acıyor evladımdan koptuğum için kararı vermek o kadar kolay değildi kaç tane sakinleştirici verdiklerini bilmiyorum. Elbette bu canı Allah verdi Allah alacak, ama bunları yaşıyorsam benim kaderimde bu varmış Allah böyle uygun görmüş demekki. Benimde vicdanım sızlıyor aldırdığım için ama karnımda tutsaydım vücudunda çok daha kötü komplikasyonlar çıkıcaktı ve bu bebeğin, annenin canını yakacak sıkıntı yaratacak şeyler.