Rabiosa YamacDemirinAnnesi benim kız ❤Hiç sancım çıkmıyordu , yarın çatı muayanem var bakalım sizin normalmi olucak bellimi🙏
Aselseda Bana da oyle geliyor arkadaslarim 38 de dogurdu 🙂 bebekleri kucaklarin da bakalm bizim kiz ne zmn glcek
Supersmomm YamacDemirinAnnesi şuan cabuk geciyormuş gibi geliyor ne ara 4 aylık oldu diyorum ama son aylar gecmek bilmiyormuş doğru 😇🙏🏼 Allah yardımcın olsun inşallah dualarımız seninle sağlıcakla al bebeğini kucağına ❤
YamacDemirinAnnesi Rabiosa benim daha çatı muayenem olmadı doktorum yapmadı daha, ama her şey yolunda gidiyor. Korkuyorum ama normal istiyorum bazen çok korkup sezeryan istiyorum 😂🤦🏻♀️ Kafamda deli sorular canım 😂😂 senin normal mi olacak ?
Rabiosa YamacDemirinAnnesi yarınki çatı muayenesinde söyleyecem dedi ama bebeğim çok iri geçen cumartsssi 37 haftalıkken 3650 idi bu gidişle zor gibi normal ama🙈bende her ikisindende korkuyorum nasıl olucak bilmiyorum🙈allah yardımcımız olsun🙏
Kizimveoglumm YamacDemirinAnnesi 107 gün 😍😍😍😍günler geçmiyor kiii ama ya kızımı kucağımda istiyorum 😊😊😊
YamacDemirinAnnesi Kizimveoglumm bende öyle diyordum canım İnan çabuk geçiyor zaman ben anlamadım bile ne ara 15 gün kaldı zaman nasıl geçti diyorum 😍😍
YamacDemirinAnnesi Kizimveoglumm amin hepimiz sağ sağlim sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım canım 😍🙏🏻
Hilalakar YamacDemirinAnnesi en çok benim var 210 gün kocaman 210 gün ya geçsin zaman çabuk çabuk geçsin 🤰