Rabiosa YamacDemirinAnnesi yarınki çatı muayenesinde söyleyecem dedi ama bebeğim çok iri geçen cumartsssi 37 haftalıkken 3650 idi bu gidişle zor gibi normal ama🙈bende her ikisindende korkuyorum nasıl olucak bilmiyorum🙈allah yardımcımız olsun🙏
YamacDemirinAnnesi elanur aaaaa yarın kavuşuyor musun yavruma maşallahhh yaaa 😍😍 kız mı erkek mi canım ? Nasıl heyecanlı mısın ? 😂😂
Rabiosa YamacDemirinAnnesi seninde güzelmiş kilosu 🌸aslında ekstra bir şey yapmadım şekerden şüphelendik o da yok 🙏genetik dedi dr eşimde iri doğmuş😁kız bebek olunca herkes şaşırıyor 😁
elanur YamacDemirinAnnesi yarin son gunum ama hic bir belirti yok acaba baslarmi dogum hic bilmiyorum