Melodimm Minisanne12 Saçımı kesdirmek doya doya su çay icmek istedigim yemeyi yemek yoga spor yapmak.
Minisanne12 Melodimm su ic bol bol cnm niye içemiyorsun 🥲. Üstelik yoga son haftalar icin rahatlatıcı olur aslında 🌸
Gulnara25 Minisanne12 istediğim kadar tatlı ,çikolata ve karpuz yemek ( gebelik şekerim olduğu için 1 haftadır yiyemiyorum(
Neslihankoksal Gulnara25 benimde gebelik sekerim çıktı. Siz hiç az da olsa çikolata falan yemiyor musunuz?
adenimm_ Minisanne12 yüz üstü yatmayı ve aralıksız uyumayı özlemiştim ama doğum yapalı 1 hafta oldu daha mümkün olmadı dikişlerden ve bebişten dolayı🙈🤩
sekerinannesi_ Şekerden dolayı istediğim hiçbir şeyi yiyemiyorum🥲 Aralıkta doğuracağım inşallah ama bu sıcakların acısını çıkarmak için kana kana soğuk içecekler içeceğim 😄 Bir de tabaklar dolusu patates kızartması 🍟🍟🍟
PamushVeAnnesi bebisimbenmmm kahve, kola içmek, etli çiğ köfte ve bol limonlu ton balığı,Midye yemek.. adaçayı içmek (aromatik çaylara bayılıyorum)
sekerinannesi_ Minisanne12 Soğuk içecekten kastettiğim kola, limonata, Frutti falan🥲 Ev yapımı şekersiz istemiyorum 🤦🏻♀️