Biz 6+6 olduk gaz problemleri vardı sorunun sütle alakalı olduğunu farkettim ve bıraktım tavsiye etmiyorum süt içmenizi göğüs hassasiyeti aşırı var aksamlari şişkinlik oluyor bende sabah bulantilarim oluyor ama aşırı durumda değil şükür sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻🥰