canss_96 Heloo63_ ben 12+3 haftalığım şuan daha hiç kilo almadım kafamda kilo alma düzeni kurdum şuan ona tam uyuyorum.
Fatma_armutcu Tugcekmr bugün hamile olduğumu öğrendim kan değerim 475 çıktı adetim geceli 7 gün oldu nasıl sizce doktor 5 haftalık dedi ama
Ae3800 Fatma_armutcu bende yeni hamileyim dün kan testi verdim adetim 2-3 gün gecikti 1753 çıktı bu kadar yüksek çıkar mı sizce
Burcuilker1 Fatma_armutcu benimde 2354 çıktı 7 gün geçmişti tam bende yeni öğrendim cuma gitcem ama benim niye çok fazla ikiz mi acaba ahaha😄😄😄
Gencoglugizem Bizde 7+2 olduk ve 3 gündür yemek yedikten sorma mideme öküz oturmuş gibi bi ağırlık var hareket dahi ettirmiyor deli oluyorum 😒😒
Sahmer Gencoglugizem bizde bgn 7+ 2 olduk aynıymışız bu spriz oldu kazazede 2 tane kızım var onlarda kusmaktan bir şey yiyemezdim az yememe rağmen bunda akşam olunca mideme ağrılar sanki dediğiniz gibi öküz oturmuş Şişkinlik akşam olunca bana bir haller oluyor. Allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Ajhfjska Lekelenmeleriniz var mı kızlar sarı hafif kahverengi normal görünüyor lekelenmeler ama tedirgin ediyor yinede 🫢
Tugcekmr Ajhfjska 2 gün önce ben yaşamıştım hemen doktorum ile iletişime geçtim kanama ve ağrın olmadığı takdirde sorun yok dedi. Ama yinede bu hafta gideceğim doktora randevu aldım. Ama 1 kere oldu üşütmüştüm ben o ara üşüttüğüm içinde olabilir. Yinede doktoruna danış kuzum ben lekeyi görür görmez buraya yazdım yaşayan oldu mu diye herkes kötü şeyler yazdı. En iyisi doktoruna danış 🫶🏻
denizalismom Ajhfjska normalmiş bende 4 . Haftanın başında vardı dr normal dedi, yerleşme lekesi tedirgin olma 2 3 gün sonra geçiyor.
Ayseee60 10 aylık kızım var bugun tam 9 haftalık olduk 😍 kızıma hamileyken çillenmiştim hep bunda öyle birsey yaşamadım çok merak ediyoruz cinsiyeti 😍çok garip ama elimle dokunduğum zaman sarının içinde minik bir kıpırtı hissediyorum.
Elif380 @Fatma_armutcu bende dün kan verdim bugün öğleden sonra gidip alacağım sağlık ocağından benim de son adet günüm 2 Haziran 1 hafta 10 gün falan geçti bakalım sonuç kaç çıkacak
Aslii- Tugcekmr 7+6 yız yarın kalp atışını duymaya gidicez inşallah mide bulantısı halsizlik çok uyku hali oluyo malesef
Elif380 @Aslii- kalp atışı için 8. Haftayı mı beklemek gerekiyor ben 5+4 oldum bugün dün kan verdim sağlık ocağına bugün sonucu alcam kese görünür mü acaba her gebelik de farklıdır benim 2. Gebelik 1 oğlum var
Aslii- Elif380 bana Dr ilk gittiğimde 8 haftada gel dedi kalp atışı için ama değişebilir kimsi daha erken duyuyor kimisi daha geç. Benim de ikinci hamileliği ilkinde de 8. Haftada duymuştum inşallah bu da da yarın duyarım da Bi tahatlarım
Minigiim-vebenn52 Elif380 benim kesem 4.5 haftalıkken görünmüştü kalp atışı da 6. Haftada görüldü kesen görülür muhtemelen
Vilvilvil Tugcekmr ben de yarın 10 haftalık olacağım bugün 9+6 haftalığım. Sat 3 Mayıs😍 Midem çok bulanıyor istifra ediyorum sürekli çalışırken zorluyor haliyle😢
Nurays95 Sukranerolkaradag benımde son adet tarıhım 1 hazıran☺️ pazar aksamı kan verdım 541 cıktı. Cuma günü hastaneye gıdıcem. Sız kan verdınız mı
Aslii- Elif380 6+5 te gittim o zaman gördüm belki daha erken görünebilirdi ama bayram girdiği için araya benim biraz geç oldu
Tugcekmr Elif380 5. Haftamda göğüs ağrısı bende yaşamıştım, kasık ağrısıda tabi ama temizlik yaparken, hareket ederken dikkat etmelisin daha çok yeni bebiş ☺️ Benim doktorum göğüs ve kasık ağrısına normal demişti
Elif380 @Tugcekmr mecbur her gün ev süpürüyorum çocukluyum ondan ama 2. Doğmadan robot süpürge almak istiyorum
Ajhfjska Tugcekmr banada aynısını dedi doktorum hamilelikte sarı lekelenmeler olabileceğini sonuna doğru daha çok olucağını söylemişti bende 9. Haftamdayım ilk lekelenmeyi gördüğümde 5. Haftanın sonlarındaydım doktora gittim progestan başlattı halada kullanıyorum ve lekelenmem devam ediyor ara ara 5. Haftadan beri yaşayan vamıdır acaba bu durumu😅
MinikMucizemm23 Tugcekmr bizim haftalar bu aralar karıştı biraz ama benim kendi doktorumun dediğine göre takip ediyorum 10+5 olduk bizde kokulara karşı hassasiyet yemeklerden falan tiksinme var maalesef istifra ediyorum sürekli olmasa da bu beni rahatsız ediyor halsizim uyuyorum sürekli bir de karnım şişti evet özellikle yemek yedikten sonra daha çok şişiyor sivrice çıktı böyle arada seviyorum hoşuma gidiyor 😂
Tugcekmr MinikMucizemm23 Yaaa 😄 Aynen bende yemek yedikten sonra seviyorum, okşuyorum 🙈 Akşama kadar sanki 5 aylık hamile gibi ortaya çıkıyor. Bende tavuktan inanılmaz tiksindim 9. Haftamda yemiyorum, yiyemiyorum artık
Elif380 @Tugcekmr evet evde test yapmıştım zaten cumartesi kesin öğrenmiştim yani 😍 sadece kanda da yükseliyor mu onu öğrenmek istedim bide kan uyuşmazlığı var bende yaaa
Tugcekmr Ajhfjska Ben daha henüz doktora gitmediğim için henüz bir şey kullanmıyorum o ilacı kullananları duydum. Ama benim devam etmedi acaba bende o ilaçtan kullanır mıyım ?
happy-26 Ajhfjska ben ilk hamile oldum 5 haftalığa kadar kahverengi leke geldi şimdi ise sarı geliyor oda iltihap diyorlar doktoruma söyledim oda günde 2 buçuk litre su tüketeceksin dedi