Renaaa 38+3. Belim ağrıyor, sizin dediğiniz gibi bacaklarım ağrıyor iç kısmı, hareket ettikçe vajinaya baskısı canımı yakıyor bazen çiş kaçırıcam diye ödüm kopuyor 🙈🤦♀️ çoğu zaman doğurucam gibi hissediyorum bugün nst ye girdim sancı yok ama 6 gün sonraya sezaryen günü aldım(ikinci sezaryenim)