Renaaa aynen öyle bende burda okuyorum bi gittim 7 8 santim hissetmedik diye diyorum insallah bende gittiğimde oyle olurda yok yani zor açılıyor sancı cekilmeyecek gibi olursa açılma ilerliyormuş diye duydum ben de o anı beklicem yoksa ellerini soka soka açacaklar zor yani kiminin eli hafif hissetmiyorsun bile kimi kazık sokuyomuş gibi oluyor o yuzden inat ettim gece resmen doguruyodum eşim gidelim dedi ben istemedim bide vucumuz ne kadar dinc kalirsa o kadar zor oluyormus sancı esnasinda uyumakta zor ama uyumak gerekiyormus açılma artmasi icin annem demisti bi yerde de okumustum dogru diye en son raddeye kadar evde durucam artik kafaya taka takada olmuyor anladim yani hastane evime 15 20 dk cok problem etmiyorum onu gerekirse ambulans cagirirm arabamiz var ama baktim çok oylede yapabilirim bu arada meryem ana otunu suya koydum açildi çıkardım sabah aksam suyunu içtim ot geri kapandi daha da sancilanirsam tekrar koyucam inanmak da gerekiyor okudum öyle içtim 1 santim açıldı bakalım bekliyorum öylece gittigim hastane sehir hastanesi mecbur kalinmadikca sezaryen yok bende istemiyorum zaten rabbim yardim etsin surekli dua ediyorum artik