Bendenizanne ya evet ya şafak saymak :) Bie gün bir bakmışız ki hepsi birer anı kalmış tatlı tatlı anımsayıp anlattığımız ☺️ Otel fikri ne güzel oh oh keşke :D İnşAllah sağlıcakla alırız kucaklarımıza ben de yarın gidecem muayenelerim çok merak ediyorum doktorum ne dşyecek çatıya ultrasona doğuma 🫶