Seydoss Happy20 gittim geldim canım normalmiş akıntı var o olduğu için oluyor dedi ilaç verdi kalp atışını gösterdi çok şükür içim rahat etti
Hilalgurce Seydoss acile acilmis gibi gidersen kadın doğum acilde nts ye bağlarlar ultrasonla da bakarlar sonrada bir güzel kızarlar birşey yok buralara kadar geliyonuz diye 😁
Seydoss Hilalgurce yok nst bağlamadılar kasık ağrım var diye gittim yeni olduğunu söyledim bundan dolayı alttan muayene yapmamız gerekiyor dediler düşük vs olabilir diye öyle bakıldı bi sorun çıkmadı canım çok şükür
Happy20 sipsibel bende de öyle oluyor ama şu iki gündür biraz rahatladı sanırım rahim kasları kasılıyor diye ağrı yapıyor
Seydoss Happy20 dün gittiğimde acilde doktor fitil vermiş akintidan dolayı sizce kullanmalimiyim öyle çok fazla bi akintim yok çünkü aile hekimime ebeye falan sordum onlar sikayetin olursa kullan dedi kararsız kaldım
Happy20 Seydoss ilk başlarda öyle oluyor bende de çok fazla korku vardı ama büyüdükçe alışıyorsun özellikle hissetmeye başladıktan sonra