Hilalgurce Seydoss acile acilmis gibi gidersen kadın doğum acilde nts ye bağlarlar ultrasonla da bakarlar sonrada bir güzel kızarlar birşey yok buralara kadar geliyonuz diye 😁
Seydoss Happy20 kalp atışı da ultrason ile olmuyormu 7. Haftaya giriyor gitsem sizce kontrol için alttan ultrasonami bakarlar yoksa karındanmı
Linaa90 Happy20 walla bilmiyorum öyle dedi doktorumada çok güvenirim çok iyi bir doktor bugün için randevu istedim haber edecek gidince sorcam kasık ağrısını
Linaa90 Happy20 çarşamba günü aldım randevuyu o zamana giderim canım kontrole..sen daha önce gidersen sen de bana haber et
Happy20 Seydoss fetal doppler oluyor mini birşey ama senin 6 haftalık çok küçük duyulur mu bilmiyorum
Seydoss Happy20 geçen hafta gittim ilk hamileliğim kese görünüyor bebeğin organları oluşmadığı için görünmüyor 2 hafta sonra yine gel dediler 25 temmuzda bir sonraki randevum düne göre bugün biraz daha az ağrı oluyor acile gitmem gerekiyormu sizce
Canseeellyy Gmzeakky gerçekten öyle 😂 şimdi geldim kontrolden çok şükür yolunda her şey magnezyum takviyesine başladı kasık ağrısı için sadece