Happy20 Seydoss onu bilmiyorum ama kendi kadın doğum uzmanının verdiği ilacı kullanmani tavsiye ederim doktoruna danış olur kullan derse kullan bence
Seydoss Happy20 kendi doktoruma gitmedim henüz acildeki kullan dedi aile hekimim ve ebe sikayetin olursa kullan dedi 1 kerelik kullansammi diyorum kararsız kaldım
Seydoss Happy20 daha yeni hamile olduğum için şuan doktor araştırıyorum şehir hastanesine randevu aldım çok methedilen bi doktordan 25 temmuza o günü bekliyorum normalde ilk gittiğim doktordan randevum 17 temmuzda iptal ettim
Happy20 Seydoss o zaman sen bilirsin fitil konusunda ben kullan ya da kullanma diyemem ben fikrimi söyledim bu arada nerelisiniz
Seydoss Happy20 kullanmamaya karar verdim canım bol su içiyorum zorunlu olmadıkça çok iş yapmıyorum dinleniyorum ağrı olmasın diye bursada yaşıyorum 🌸